• MIKÄ ON ENNAKKOTILAUS?
Ennakkotilaukset ovat nimensä mukaan ennen tuotteen julkaisua tilattavissa olevia tuotteita. Eli tuotteen saa tällä tavoin varmistettua itselleen ensimmäisten joukossa ʕꈍᴥꈍʔ
• KOSKA SAAN ENNAKKOTILAAMANI TUOTTEEN?
Tuotteen tiedoissa lukee julkaisupäivä, ja siitä noin 14-20 arkipäivää, niin saamme tuotteet meille pakattavaksi, ellei mitään kuljetusviiveitä satu tukun toimitukselle.
Ennakkotilaukset käsittelemme tilausjärjestyksessä. Jos tuote on erittäin suosittu, voi meillä mennä muutama päivä pakatessa ja lähettäessä tilauksia.
• MITEN POSTITUSPUTKI TOIMII? / MONTAKO POSTIPUTKEA TARVITSEN?
Jos tilauksessasi on useampi juliste, valitse vain yhteen niistä postiputki, loput taiteltuna
Laitamme aina kaikki julisteet putkeen, jos sellainen on ostettu tilaukseen. Eli ei tarvitse tilaukseen ostaa kuin yksi putki, jos ostat useamman, tulee julisteet kuitenkin vain yhdessä putkessa.
Julisteputki tulee erillisenä toimituksena, joten julisteen ja itse albumin toimituksessa voi olla jopa muutaman päivän ero ʕ•ᴥ•ʔ Molemmista tulee omat noutoilmoituksensa.
• LÖYTYYKO VERKKOKAUPAN TUOTTEET MYYMÄLÄSTÄ / MYYMÄLÄN TUOTTEET VERKOSTA?
Tikkurilan myymälämme toimii samalla verkkokauppamme varastona, joten samat tuotteet ovat myynnissä molemmissa. Ennakkotilaukset menevät tosin vain verkkokaupan kautta ʕ•ᴥ•ʔノ♡
Myymälässä on lisäksi julisteita, ja joskus pikkuvikaisia tuotteita alennuksella, mitä ei verkkokaupassa ole.
• MILLOIN NOUTONI ON NOUDETTAVISSA?
Saat viestin, kun olemme keränneet tilauksesi ja se on valmiina noudettavaksi.
Noutoja säilytetään max. 2 kk. Tämän jälkeen tilaus palautetaan myyntiin. Olethan meihin yhteydessä jos tiedät ettet pysty noutamaan tilaustasi aikarajan sisällä.
• LEVYSTÄNI PUUTTUI (X) / OLI RIKKI, MITÄ TEEN?
Jos tuote on ennen avausta rikki/puutteellinen, ole meihin yhteydessä sähköpostilla info@onnigom.fi
Tarvitsemme tilausnumeron ja yleensä kuvan tuotteesta ja kuitista.
Kuvaa tuotteen avaus, että videolla näkyy avaamaton tuote alussa, ja jos tuotteessa on jotain puutteita tai on rikki, laita video meille sähköpostilla, niin pystymme sitten korvaamaan sen.
(Älä editoi/leikkaa videota!)
Jos sinulla ei ole unboxing -videota, ja esimerkiksi albumista puuttuu kuvakortti, emme valitettavasti pysty sitä korvaamaan.
Huomaathan että pienet naarmut, kolhut ja värivirheet tuotteen pakkauksessa eivät oikeuta tuotteen vaihtoon/hinnanalennukseen.
• SAIN VÄÄRÄN TUOTTEEN, MITÄ TEEN?
Ole meihin yhteydessä sähköpostilla info@onnigom.fi . Tarvitsemme tilausnumeron ja yleensä kuvan tuotteesta ja kuitista.
Kunhan tuote on vielä alkuperäisissä muoveissaan/ sitä ei ole avattu, laitamme palautuskoodin ja kun tämä väärä tuote on meille palautunut, laitamme oikean tuotteen matkaan ʕ•ᴥ•ʔノ♡
• TAHTOISIN PERUA TILAUKSENI, MITEN TOIMIN?
Ole meihin yhteydessä sähköpostilla info@onnigom.fi
Mainitsethan viestissäsi tilausnumeron. ʕ ꈍᴥꈍʔ
• SAANKO RAHANI TAKAISIN PERUTUSTA/PALAUTETUSTA TILAUKSESTA?
Palautusoikeus koskee vain tuotteita joista sinulla on yhä tallessa ostokuitti.
Palautamme rahat perutuista tilauksista muutaman pankkipäivän kuluessa.
Tuotepalautuksista palautamme rahat, kun olemme saaneet tuotteen takaisin, ja todenneet tuotteen avaamattomaksi ja myyntikelpoiseksi ฅʕ·ᴥ·ʔฅ
• TOIMITATTEKO ULKOMAILLE? / DO YOU SHIP OVERSEAS?
Tällä hetkellä toimitamme Suomessa, Virossa, Liettuassa, Latviassa, Ruotsissa ja Tanskassa. Suunnitelmissa on avata toimitus muihinkin euroopan maihin.
At this moment we ship in Finland, Estonia, Latvian, Lithuania, Sweden and Denmark
We are planning to open shipping to rest of Europe soon.
• VOINKO VARATA TUOTTEEN?
Tuotteiden varaus onnistuu, ole meihin yhteydessä sähköpostilla info@onnigom.fi
• HALUAMANI TUOTE ON LOPPU, KOSKA SITÄ SAA LISÄÄ?
Yritämme pitää mahdollisuuksien mukaan suosituimmat albumit varastossa.
Yleensä, jos tuote on meiltä loppu ollut pitkään, se on myös todennäköisesti loppu toimittajaltamme ʕ•Ⱉ•ʔ
Oheistuotteet ovat useasti vain kerran saatavilla, joten yleensä niitä emme saa lisää.
• MITEN SEURAAN TILAUSTANI?
Saat meiltä sähköpostin, jossa on Postin/Matkahuollon seurantanumero, kun lähetämme tilauksesi.
Jos tahdot tietää tilauksesi tilan ennen toimitusta (julkaisupäivän jälkeen), voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse.
• MIKSI EN VOI VALITA ALBUMIIN JULISTETTA?
Albumiin ei ole saatavilla julistetta, tai ne ovat loppu. Juliste on yleensä rajoitettu vain ennakkotilauksiin/ensimmäiseen painokseen albumia.
• MILLÄ VOIN MAKSAA MYYMÄLÄSSÄ?
Meillä käy käteinen, debit-kortit, yleisimmät luottokortit, Google Pay, Samsung Pay, Apple Pay ja meidän omat lahjakortit.