Toimitusehdot

Voimassa 1.9.2019 alkaen

1. Verkkokauppa

IdaKoo Oy (y-tunnus 3010163-8) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

3. Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään maksuvahvistusviesti.

4. Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Checkout Finland Oy
Y-tunnus 2196606-6
PL 322
33101 Tampere
www.checkout.fi

Checkout -palvelun maksuehdot.

5. Vastaanotto- ja tilausvahvistus

Onnistuneen tilauksen ja maksun jälkeen sähköpostiisi lähetetään viesti jossa kerrotaan että tilauksesi on vastaanotettu. Lähetämme myös toisen vahvistuksen, kun tuotteet on postitettu, josta löytyy paketin seurantanumero. Jos olet valinnut postitusputken, on sille oma seurantumero. Eli tulet saamaan kaksi ilmoitusta Postilta ja Pakettikaupalta.

Pakettikauppa lähettää asiakkaalle sähköpostia kun paketti on lähtenyt matkaan, mikäli toimituksessa on tapahtunut viive, lähetys on noudettavissa sekä jos pakettia ei ole noudettu viidessä päivässä saapumisesta noutopisteeseen.

6. Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet ennen tilauksen maksua. Verkkokauppamme ehdottaa automaattisesti halvinta postitustapaa, joka on tuotteillesi mahdollinen. Toimitustavat ovat postipaketti ja Lähellä -paketti.Tuotteet pakataan mahdollisimman turvallisesti.

Tuotteet toimitetaan onnistuneen maksutapahtuman jälkeen.

7. Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeessa ovat 2-5 arkipäivää (tilaus pakataan ja lähetetään 1-2 arkipäivän kuluessa) Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

8. Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen info@onnigom.fi.
Tarvitsemme sinulta asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumeron rahojen palautusta varten.

9. Tilauksen peruuttaminen

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen info@onnigom.fi. Tarvitsemme sinulta tilausnumerosi ja nimesi.

10. Tilauksen noutamatta jättäminen

Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa peruutusta, jolloin tilaussummaa ei palauteta asiakkaalle. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan postista ja se palautuu lähettäjälle, tulee asiakkaan tuotteet halutessaan maksaa postimaksu uudestaan.

11. Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut, vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin ja ilmoitettava tästä meille.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

(http://ec.europa.eu/odr).