Voimassa 1.9.2019 alkaen
IdaKoo Oy (y-tunnus 3010163-8) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. (Vain Manner-Suomeen, ei Ahvenanmaalle.) Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) ylläpitämä palvelu. Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.
Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään maksuvahvistusviesti.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Katso toimitusehtojen kieliversiot »
Onnistuneen tilauksen ja maksun jälkeen sähköpostiisi lähetetään viesti jossa kerrotaan että tilauksesi on vastaanotettu. Lähetämme myös toisen vahvistuksen, kun tuotteet on postitettu, josta löytyy paketin seurantanumero. Jos olet valinnut postitusputken, on sille oma seurantumero.
Paketin toimittaja lähettää asiakkaalle sähköpostia kun paketti on lähtenyt matkaan, mikäli toimituksessa on tapahtunut viive, lähetys on noudettavissa sekä jos pakettia ei ole noudettu viidessä päivässä saapumisesta noutopisteeseen.
Tilauksesi toimituskulut näet ennen tilauksen maksua. Verkkokauppamme ehdottaa automaattisesti halvinta postitustapaa, joka on tuotteillesi mahdollinen. Toimitustavat ovat Postipaketti, Matkahuollon Lähellä-paketti tai nouto myymälästä. Tuotteet pakataan mahdollisimman turvallisesti.
Tuotteet toimitetaan onnistuneen maksutapahtuman jälkeen.
Lähetämme tilauksen vasta kun koko tilaus on varastolla. Tilaus joka sisältää ennakkotilauksen lähetetään vasta tuotteen julkaisun jälkeen. Jos haluat että osa tilauksesta toimitetaan ennen ennakkotilausta ole meihin yhteydessä info@onnigom.fi
Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat 2-5 arkipäivää (tilaus pakataan ja lähetetään 1-2 arkipäivän kuluessa) Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Ennakkotilaus tuotteilla toimitusaika on pidempi. Tuotteet saapuvat Suomeen 14-20 arkipäivän sisällä, jonka jälkeen käsittelemme ennakkotilaukset 2-5 arkipäivän kuluessa.
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön. Palautettavan tuotteen on oltava uutta vastaavassa kunnossa että se voidaan myydä edelleen uutena tuotteena.
Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. Pyydämme sinua säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta ONNIGOM yhteishenkilöltä tai palautetun tuotteen summa palautuu tilillenne.
Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti: Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu.
Mikäli tilatessasi olet ostanut esim. osta 3 maksa 2 kampanjalla, ja palauttaessa kampanjan raja ei enää täyty, muuttuu myös tarjoustuote maksulliseksi.
Albumin tai oheistuotteen kotelo on tarkoitettu suojaamaan sen sisältöä. Kotelossa olevat kolhut, naarmut tai värivirheet eivät oikeuta tuotteen vaihtamiseen tai palauttamiseen.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen info@onnigom.fi. Tarvitsemme sinulta tilauksen numeron ja nimesi rahojen palautusta varten.
Kuvaathan tuotteesi avauksen, niin pystymme sitten korvaamaan mahdolliset puutteet/viat tuotteessa. Jos sinulla ei ole videota tuotteesi avaukseta, ja esimerkiksi albumista puuttuu kuvakortti, emme valitettavasti pysty sitä korvaamaan.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen info@onnigom.fi. Tarvitsemme sinulta tilausnumerosi ja nimesi.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa peruutusta, jolloin tilaussummaa ei palauteta asiakkaalle. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan postista ja se palautuu lähettäjälle, tulee asiakkaan tuotteet halutessaan maksaa postimaksu uudestaan.
Mikäli tuote on kadonnut, vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin ja ilmoitettava tästä meille.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)